|
|
8h18 bovenkap eraf, klaar voor demontage in huis
|
|
|
8h21 Luchtfilter eraf - bovenaanzicht
|
|
|
8h24 Belichting van opzij
|
|
|
|
8h28 tonen losmaken leiding
|
|
|
8h29 alle onderdelen naast de moto op een rij
|
|
|
8h30 close-up 1
|
|
|
|
8h30 close-up 2
|
|
|
8h30 close-up 3
|
|
|
8h33
|
|
|
|
8h34
|
|
|
8h43 overzichtsfoto 1
|
|
|
8h44 overzichtsfoto2
|
|
|
|
8h44 overzichtsfoto 3: en nu batterij gaan halen + boterhammetjes eten om sterk te staan
|
|
|
11h20 begin montage (meer foto's, is altijd moeilijker, dus gedraag ik mij wat omgekeerd)
|
|
|
11h21: Ja, ik gebruik een PanAmerican ST1100 (of PanEuropean) Honda Batterij ipv een V-Rod. Die is iets krachtiger en enkel het klemmetje verschilt)
|
|
|
|
11h25
|
|
|
11h33 met Philipis-schroevendraaier (met kruiskop zeggen wij in Vlaanderen)
|
|
|
11h34 Zo zou het goed moeten zijn
|
|
|
|
11h35 Verstrooid geweest: heb nu extra draadje verbonden voor druppellader maar deze zit FOUT!!!
|
|
|
11h38 Zo zit het juist. Let op de vonkbescherming op de gaskabels die boven de pluspool van de batterij terug moet. Heel zorgvuldig zijn hiermee!
|
|
|
11h30 detailopname vervolg montage
|
|
|
|
11h39 zoom eventueel in voor detail
|
|
|
11h43 met deze ademgaten kijk je recht in het hart van de performante motor
|
|
|
11h44 let op de streepjes, elk kapje heeft (lees leuk de stylo van mijn dochter ook in zoom)
|
|
|
|
11h48: Met zo'n longen inderdaad gigantisch acceleratievermogen, niet waar?
|
|
|
11h51 intussen mooi gekuisd als nieuw met een propere vod en verdere montage
|
|
|
11h52: let op: de bouten mogen NIET vallen, dus werk ik met een platte schroevendraaier voor het voorspannen
|
|
|
|
11h52: Hier zie je de gebruikte diameter van de platte schroevendraaier
|
|
|
11h52: maar let op, enkel voorspannen hiermee; werkelijk aanspannen (juiste torsie met gevoelige hand zoals vrouwen die graag hebben) met inbussleutel
|
|
|
11h56: Eindmontage wordt ingezet (heel rustig, was intussen wat teveel naar muziek aan het luisteren en 't genieten)
|
|
|
|
11h56: nu gaat het zeer snel: luchtfilter mooi doen passen en kap juist nemen
|
|
|
11h57 deze bout niet te hard aanspannen
|
|
|
11h57 met het vingertje draait het vanzelf verder rond (als nieuw)
|
|
|
|
11h59 voorzichtig met luchtfilterkap: luchtaanzuiginlaat mooi voorin tot tegen rooster ventilator
|
|
|
11h59 detail
|
|
|
11h59 let op voorste spanklemmetje
|
|
|
|
12h00: zo zit het goed (detailzoom)
|
|
|
12h01: nu andere klepjes dicht
|
|
|
12h01: speciale contactsetting met zadel-openingsstand
|
|
|
|
12h01: foto met zadel geopend (dus prachtbeveiliging, alarm gaat altijd af als ze ook maar iets proberen met deze moto of batterij willen loskoppelen)
|
|
|
12h02: zoom
|
|
|
12h02: bovendeksel, de puntjes hergefotografeerd voor extra duidelijkheid
|
|
|
|
12h03: tonen waar dit in moet
|
|
|
12h03: close-up: voorzichtig met het superdure geanodiseerde bovendeksel!
|
|
|
12h06: Klaar is Jean Marc
|
|
|
|
14h48: foto tellerpartij (als je inzoomt zou je moeten zien dat zij zo'n 21.500 km heeft op 30/05/2009 sinds 2002 (!)
|
|
|
Met vriendelijke groeten, VAN BELLE Jean Marc, Bellegoed, Bellegem, mei 2009
(moto afkomstig van klant Pascal R.).